10 September 2010

Heb je nog wel tijd om te surfen?

Nou eh, windsurfen doe ik allang niet meer en van andere sporten komt ook niet veel terecht. Quiltsurfen lukt nog best. Een quiltster gaf mij de tip om op zoek te gaan naar Color wash van Deidra Amsden. En zoals mij dat regelmatig overkomt met surfen vond ik wel een paar heel mooie dingen. onder andere een mooie toepassing voor de Wagon Wheels workshop.

Dat brengt mij bij de tweede vraag: 'Geven jullie ook les in werken met wedges?' Dat hebben we toen gelijk maar ingepland. De naam van de workshop is afgeleid van het Sarah Fielke quiltje Wagon Wheel waar ik net aan begonnen ben.

Zondag 24 oktober Workshop Wagon Wheel op één dag van 11.00 uur tot 15.00 uur.

De getoonde quilt is van Joann Belling. Meer zien, klik hier.
Het Uilters Gilde heeft een aantal boeken van Deidre Amsden in de bibliotheek.

No comments :

Post a Comment

...